منابع
الف. فارسی
هیئت مولفین آکسفورد(2005)، فرهنگ آکسفورد ادونس لرنر، تهران: انتشارات دانشیار
حبیبا، سعید و حسین زاده، مجید (1392)." تحلیل دکترین رقیق سازی (دکترین نقص نوع دوم) در نظام حقوقی حاکم بر علامت تجارتی". مجله دانشکده حقوق و علوم سیاسی، 43: 1، 35-17
معین، محمد (1384). فرهنگ معین، تهران: انتشارات ساحل.
نفیسی، میرزاعلی اکبر خان (ناظم الاطباء). فرهنگ نفیسی.
طاهر نسبی، کوروش (1381). صنعت تبلیغات، آگهی، ترویج، تبلیغ. تهران: انتشارات فرزین.
محکی، علیاصغر (1386). جزوه درسی فنون تبلیغ. تهران.
ب. لاتین
Amy Hackney Blackwell, The Essential Law Dictionary,(2008), Sphinx® Publishing.
Chhabra , Medha(2010). “Comparative Advertising in India” available at<http://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=1654556 >.
Fhima, Ilanah Simon (2012).”Trade Mark Dilution in Europe and the United States”. Oxford University Press, USA.
J. Romano, Charlotte(2005). “ Comparative Advertising in the United States and in France”. Northwestern Journal of International Law &Business,25:371-414.
Miskolczi-Bodnár, Péter(2004)” Definition of comparative advertising”. European Integration Studies, Miskolc.,3:25-44.
W. Sharp, Cynthia(2012).” The Intersection of Comparative Advertising and Trademark Laws in the United States and the European Union A Comparative Analysis Based on Smith v. Chanel and L’Oréal v. Bellure”. Nordic Journal of Commercial Law,1:1-33.